close
在個大陸網站上看到
標題是在夜店拒絕搭訕的英語對話

最後那段笑到我牙痛哈哈哈
推薦給夜店女皇林佳靜
恩 不過她既然是女皇 大概不太需要吼...


男:I'm a photographer. I've been looking for a face like yours.
        我是攝影師。我一直在尋找一張像你這樣的臉。
   
女:I'm a plastic surgeon. I've been looking for a face like yours.
       我是整形外科醫生。我也一直在尋找一張像你這樣的臉。





男:Is this seat empty?
  這個座位是空的嗎?


女:Yes, and this one will be if you sit down.
        是的,如果你坐下,我的這個座位就是空的。

  



男:Will you go out with me this Saturday?
        這個星期六你想跟我出去嗎?

  
女:Sorry. I'm having a headache this weekend.
        抱歉。這個週末我會頭疼。





男:I think I could make you very happy.
        我想我能讓你非常快樂。

女:Why? Are you leaving?
        是嗎?你是說你要離開?





arrow
arrow
    全站熱搜

    Venus 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()